1 april

Alla luringars dag idag, eller ? Jag har inte blivit lurad. Än i alla fall ?! Okej, jag tror min kompis michaela försökte, men hon är inte så bra på sånt. =D
Sen försökte vi, några tjejer i klassen, lura de andra klasskompisar att vår mentor hade åkt till finland. Den första som kom in sjöng och hoppade för att han trodde att vi skulle få vara ledigt, haha. Tillslut så insåg dom att vi var alldeles för vridna i ansiktet för att inte skratta, så de förstod att det var ett skämt. Men det var roligt att se någon ändras från så lycklig till så besviken på bara någon minut. Vissa är smarta, andra inte liksom.

Däremot kändes det som om någon försökte skoja med mig, jag MÅSTE ha en ny hjälm .. Min gamla har gått sönder. Vi ringde och åkte och kollade på FYRA butiker men ingen hade min strl eller färg. Blev smått galen och jävligt nervös. Ska träna med distriktslaget imorgon, och det vore ju bra med en hel hjälm, eller?? Men det var inget aprilskämt, och det var det som var jobbigt!! Tillslut fick vi tag på en hjälm, den är inte köpt men far min ska köpa den efter jobbet. Det känns väl ganska skönt i alla fall! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0