13 april, söndag.

Jaha, nu har en hel dag gått utan att man gjort något speciellt.
Okej, jag tränade. Men jag vet inte om det kan kallas speciellt. All annan tid denna dag har jag gjort ingenting ... Skit trist egentligen. Men man har väl sånna dagar också antar jag. Imorgon är det skola igen, då gör man iallafall något. Har en kort dag imorgon, det är skönt. Slutar 13.40. =)

Tittade dock på parlamentet idag, fy va de hackar på soran ismail bara för att han råkar ha mörkt hår och bruna ögon ? Han pratar ju fanimej bättre svenska än vad ngn annan på parlamentet gör! Sluta göra skämt om hans bakgrund, det är att gå över gränsen tycker jag!!!!
Soran och björn är nog de bästa på parlamentet , kanske för att de är unga och man förstår vad de säger men vafan!

Nu ska jag sova lite granna. Trött och utmattad.

Godnatt! <3


Juste en bild för att få det se lite trevligare ut, here it comes.
429113-69

Alla älskar väl detta ?! =D Jag typ vann detta race över min pojkvän. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0