kalufs.

Halloj.

Idag började jag och mamma dagen med att komma försent, som vanligt. Haha! Det var bara två mattelektioner idag dessutom, slutade klockan 12, det var as skönt!! Så då gick jag och niclas hem till mig, vi hann inte mer än å göra lunch å gå ut med hunden. Menmen.. Vi ska ses imorgon också, wow! =D Det blev inte mer pga jag skulle kapa kalufsen, mohaha. Jag var hos frisören dvs. Det blev väl helt okej, som vanligt ungefär =D.
image94


Nu har jag, klantarslet själv, glömt bort hunden. Och mörkrädd som jag är vill jag verkligen inte gå ut. Vafan ska jag göra ??!??!? Måste ju ut på något sätt... För jag antar att mamma och pappa inte kommer hem typ nu. Whatever. Får lösa det, måste gå nu i alla fall.

kramis. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0