Lördag.

Tja!

Idag vaknade man upp av en typ pigg pojkvän, som ville mysa. Men man kanske inte riktigt var på myshumör när man var så trött som jag faktiskt var. Men lite glad blev jag faktiskt, för vädret var fint!! =) När vi sedan kommit upp ur sängen och ätit frukost gick vi ut och sparka boll. =D Å mös lite i solen.
Jag älskar våååreeen!!! Och därför gick jag in i en ishall. Haha, nejmen.. Pappa hade match mot Rimbos B-lag =D Det var typ kul ?! Veteranerna vann med 18-3 och pappa gjorde 3 mål. Det var ett riktigt pisslag de mötte. Man kan ju fundera på hur bra deras riktiga A-lag är ?!?! =S
Efter detta så åkte vi till min kusin som fyllde år. Var där, käkade lite och sen åkte vi hem. Nu är vi alltså hemma och jag ska snart gå till sängs för att tagga ordentligt till turneringen imorgon. =D Är as taggad, det ska bli jätte roligt!!

Det blir tyvärr inga bilder idag, sitter vid mammas jobbdator nu och där finns inga bilder. Hoppas det går bra ändå. Kolla på bilderna på inlägget under, de kan man glädjas åt länge!!! =D


Godnatt <3 Kram och Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0