någonting.

Hejhopp.

Hundproblemet jag hade i torsdag löste sig, min hjälte niclas åkte ner och gick ut med hunden tillsammans med mig. Sen lyser solen fortfarande, underbart!!!

En gammal bild på lilla Wilmis (Wilma), men ändå så sööt =)
image96


Tränade idag, på is och fys. Det var skönt, i alla fall efteråt. Känns bra att man gjort något dvs. Vaknade upp tillsammans med niclas, men eftersom träningen var så pass tidig så lämnade vi varandra ganska fort. Jag tror dock jag ska upp till honom senare ikväll, eller det ska jag. =D Men först kommer gästerna, mamma och pappas vänner kommer på besök. Pappa är och hämtar dom nu, så nu ska jag gå.

HEjdååÅ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0