Stan med klassen + annat

Amen tja!
Idag var vi i stan med klassen, hade något slags politiskt rollspel i en inhyrd lokal på armémuseét. Låter ganska tråkigt, men det var faktiskt ganska kul. Vi blev indelade i 5 grupper som fick vara varsitt land. Och så skulle vi styra detta land på bästa möjliga sätt. Det måste vara skitsvårt att vara poliktiker alltså. Haha.
Efter detta så skulle hela klassen på burger king. Vi hade ett endaste problem. INGEN visste var det fanns någon BK resturang, verkade det som. Så efter ett par irrvarv i stan och hundra stopp, då man typ höll på att frysa ihjäl i vårjackan, fick vi äntligen gå skilda vägar å äta. YES! Jag och Josephine gick in på närmaste Mc donalds, kan ju bara säga att mat aldrig smakat så gott typ. Jag både frös och höll på att hungra ihjäl. Donken was a lifesaver for today! Ni har förresten aldrig fått se jossan, herrejösses! Ni har ju bara hört talas om henne, de flesta i alla fall.
Here she comes! Dock inte den bästa bilden, men hon var inte online så jag kunde inte få ngn bättre bild av henne. Bilden är från vår tjejklassfest..... =D
429113-58

Sedan, istället för att åka hem drog vi till gallerian en snabbis, gick runt lite där. Blev inget köpt. Sedan när vi skulle hem tog vi en sväng förbi jossans favoritbutik, Urban Outfitters. WOW säger jag bara. De hade like awesome stuffs där!! Köpte en as häftig godis skål, det var typ kärlek vid första ögonkastet. ;D


429113-56

LOOOVE! Men jaja. =D Haha. När vi var påväg hem klev jag av i tibble för att fortsätta min vandring i shopping världen i täby centrum. Där hittade jag lite mer, ett linne, ett halsband, en nessesär och en ny mascara, som var mkt nödvändigt!!! Men men, inte så intressant. Sedan blev jag upp plockad av min mamma för hon skulle hämta syrran hos hästen. Hennes nya foder häst eller vad det heter. Hade aldrig varit där så jag täntke jag kunde passa på att hänga med och titta litegranna på hur hästen faktiskt ser ut =D Nu ska hästen och syrran komma in på ett hörn också. Jag tillägnar dem en bild på de båda. =D




Nu är jag så trött, så trött, mest trött på vädret dock. Att det snöar och så... Jag vill ha SOMMAR som sagt, eller i alla fall en FIN vår!!! Nu känns det inte så bra längre.... Inte för att det är nå fel på snö, men nu vill man bara ha vår. Kan inte snön få komma på den riktiga vintern istället för sent som vanligt ??? Bajs-snö!

Nu ska jag sluta blogga för dagen, okej. Iaf för detta inlägg. Haha. Kommer kanske ett till, vem vet ?

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0