"stick to the shit' you love"

Nej, det finns nästan ingen koppling mellan min rubrik och texten jag snart kommer skriva.

Idag vaknade jag upp med min sjuka pojkvän, han trodde han hade halsfluss. Men nej, det tyckte jag inte att han kunde ha. Jag gjorde lite te åt honom, sen började han prata normalt igen typ. Han hade dock fortfarande ont, men halsfluss vare nog inte. Dock en vanlig förkylning med tanke på att han låg och nös också.

Senare på kvällen bar det av till träning, det kändes som en omöjlighet med tanke på att jag typ haltade pga träningsverk. Haha. Det är väl skönt? Nej, det var det inte!!!! Vi spelade bandy i DanderydsGymnasiums idrottshall. Och lite stationsövningar typ. =) Det var kul, men jobbigt! Fast det är väl antagligen så det ska vara.


Nejni, imorgon är det sovmorgon fy satan va skönt. Måste dock ut med hundfan, men det får väl gå.

image97

Hejdåååå! <3 Jag tror jag ska göra som lilla sötnosen på bilden, SOVA! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0