Trött.

Sorry, bloggade aldrig igår. Hade träning, eftersäsongsis med laget och sedan fys. Sen när jag kom hem var jag så trött så jag däckade typ =D Gjorde absolut inget intressant igår alls egentligen.

Inte idag heller för övrigt.
Är bara trött hela tiden.

Eller jo, en grej. Jag var med niclas idag, första gången på väldigt länge faktiskt. Det var mysigt, som vanligt. Vi hann inte vara så länge dock för att han skulle träna sina små 95or i viggan.
Nu har jag pluggat till idrottsprovet jag ska ha imorgon och jag är trött så jag tror jag svimmar snart. Ska väl sova antar jag.

Godnatt ! <3

Förresten, idag blir det en bild på........
image19

HAWAII VÅGORNA, Pappa i vågen och jag flyr för livet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0