tröttis

HOLA!

usch, jag hade nationellt prov i spanska idag igen. det gick pinsamt dåligt, haha! menmen... alla har väl dåliga dagar?

sen hade jag i alla fall träning på kvällen, det var sköööönt!!! eller , jag var inte så taggad på att träna innan eftersom jag var trött efter min duktiga dag igår. men nu när det väl är avklarat känns det underbart. jag älskar känslan efter att ha tränat. man känner sig så bra liksom. =) fast jag är fortfarande lika trött tyvärr. haha. nu har jag hockeyledigt i två dagar, vi får se vad som hittas på.

imorgon ska jag i alla fall klippa mig klockan 2, vi får se hur det blir.
image92

pööözzz.
(skrev med z:ätan eftersom tove är inne på det spåret, haha)

Kommentarer
Postat av: tove

ååååh, va fjoooortiiiiizzz du ät empeliii

2008-04-23 @ 22:59:02
Postat av: Emli

Haha, men zzzöööt på dig. :D

2008-04-24 @ 16:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0