Åh, jag blir så lycklig av dig!

Hej allihopa.

Idag har jag varit i ishallen en sväng. Bara för att titta till hur det var och så, och självklart för att köra lite med min moppe som äntligen är tillbaka från service. =D Jaja, 17 år och kör fortfarande. Moppe är bra och ha, sådeså! Det var i alla fall underbart! Saknar isen så otroligt mycket.


(tovelito in action. mohaha.)

Best of the day var ändå när Niclas kom till mig på kvällen, jag saknar honom så mycket. Vi ses bara korta stunder, men det är lika bra att vänja sig. Med tanke på att nu drar hockeysäsongen igång igen... Både negativt men också mycket positivt! =)
Iallafall, jag och Niclas gjorde ingenting. Absolut ingenting. Vi bara var och pratade med varandra, sådär enkelt och underbart. =)




Godnatt på er , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0