Fystester =D

Nu har hockey äntligen dragit igång igen.

Mina skridskor är rena helvetet, har sååå ont i fötterna. Menmen, sånt man måste genomlida med nya skridskor liksom.

Igår var första ispasset och idag hade vi det andra.
Det gick väl hyfsat.. Känner mig lite som bambi, men det går väl. =P
Idag hade vi fystester, igen. För att kolla hur vi skött oss.
Jag förbättrade mig på 2 saker då jag gick ifrån 6 till 9 i antal dips och så höjde jag mig från 80 till 95 kg i benböj. Sen hade jag samma resultat på bänkpressen, 45 kg. Lite missnöjd med det.. Menmen. Sedan på spänsthoppen framåt, så försämrades jag litegranna. Men det är inte min starka sida... =)

Iallafall, hockey är så jääävla roligt!!!! =D



Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag kan hålla med dig om det sist nämnda.. att hockey är jävligt roligt ;P

2008-08-13 @ 10:02:17
URL: http://amandagreeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0