Helt slut.

Jag är död, jag tror jag nått botten. Eller nej, det går nog lite till. Jag orkar inte ens äta en värsta god efterrätt. Är för trött för att föra skeden in i munnen. Blä. Jag vill bli pigg! Dumt nog tränade jag idag, trotts att jag inte hade någon ork eller lust..
Skolan har börjat också, vilket Inte gör saken bättre. Men man får kämpa på! =)




Igår var det också träning, och innan dess var det överraskningsparty för Benni hos hans mamma också. Det var väldigt roligt att se hans min, hahaha. =D Han såg ut som " Vad i helvete är detta, nu drar jag ". Men jag tror han blev glad. =D Kanske kommer några bilder senare, får se om jag kan få några från fabbsen. =)


<3kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0