Paintball!

Wohow, idag har hockeytjejerna lirat paintball! Första omgången, innan vi förstod vad det gick ut på, så var vi ganska fega och försiktiga. Men sedan kom vi väl igång och då var det skitroligt! Alla var uppe i varv och jag tror de flesta tyckte det var roligt!
Själv blev jag endast träffad 1 gång, av bebbsan (johanna), på vänsterhands pekfinger. Det sved men det gick över så fort. =P

Red team!



vs.

White team!



Men bara roligt skulle vi ju inte få ha det, efter paintballen åkte vi direkt till Enebybergs Idrottsplats, Toyotahallen, ishallen whatever. Där käkade vi lunch ihop och sedan bar det av till lite allmänt hockeysnack, och sedan fys. Fysen var rätt lugn idag, mest brottning och lagkamp. Nej, jag skrev inte fel, det ska Inte vara dragkamp, jag menade lagkamp!! Sedan hade vi 1 ½ timmas ispass, det var kul. Mycket spel och tajmingsövningar, det är dagen innan match. Så det var väl dags. Imorgon ska femmorna förhoppningsvis få spela ihop på träningen på eftermiddagen som ska lira på kvällen. =) Coach har lovat mycket spel imorgon.



Puss och Kram.

Kommentarer
Postat av: anton =D

tyvärr så blev det torsk i matchen... sorry tjejer (a)

2008-08-17 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0