Mån-Tors vecka 50

Yo!
2 days, no life.
Eller ? =D

Orkar inte skriva vad jag gjorde måndag och tisdag, kommer inte ihåg. Blandar bara ihop allt, jag vet iaf att jag har tränat och varit med niclas! =D <3

Men igår, Onsdag så var jag i skolan vi hade idrott sista timmen. Då skulle vi upp till ishallen och åka skridskor. =D Det var jätteroligt verkligen, det var bara jag, gustav, tommy, viktor och vår lärare som var där. Vi spelade match jag och gustav mot de andra! =D Jag och gustav vann så klart. Hahaha, det var riktigt kul! =D Roligast var väl att jag gick ut med skydden på det första jag gör. xD Hursomhelst, man måste bjuda lite på sig själv. Man kan ju inte vara bäst hela tiden, eller ? HAHAH!
Sedan efteråt åkte jag och michaela min vän till täby centrum för att titta på lite julklappar. Jag köpte mina till Niclas men annars blev det inte så mycket mer. Kan tyvärr inte avslöja förrän a, typ tidigast den 22. Vet inte när han vill ha dem ?! Vi får väl se! =D Blir nog bra tillslut iaf! =) Fett taggaaaad, det är julafton snart! Kan ni fatta ? =O



Idag, Torsdag. Jag kom till skolan, vår lärare var sjuk så vi tittade på herkules och sen gick vi hem. Gick alltså mellan 8.30-10 idag ungefär! =D Haha! ganska onödig dag... Hursomhelst, nu sitter jag här hemma .. Väntar påå att mamma ska hämta mig. Vi ska till sjukhuset och träffa min sjuksköterska och prata om något, vet inte riktigt vad faktiskt. Sedan åker vi direkt till danderyd där jag har träning. Då ska jag träna sen hem, å sova typ ?! =D


<3 puuuuuss och kraaaam


Kommentarer
Postat av: Niclas

Haha , Nu är ju jag jätte nyfiken över vad du köpt! :)



Jag vill ha den nu! :D tihi!



Puss <3



PS. Bra att du börjat uppdatera. Du vill ju inte ha påhopp från anonyma personer att du inte bloggar tillräckligt!

2008-12-11 @ 18:06:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Emelie

Haha, nejmen precis. Det är ju läskigt.... :P

2008-12-11 @ 20:15:51
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0