15 februari.

Hejhopp! =)

Idag har jag varit i skolan, ätit väldigt mkt olikt skit =) Eller inte skit, bra mat faktiskt. Klämde ner hela två äpplen också! Plus all annat mat. Jag är ganska stolt över mig själv och mår inte alls lika illa som alla resterande tidigare dagar. Det är jag glad över.
Efter skolan idag så gick jag upp till ishallen, vi fick sluta tidigare för alla lärare på arbetslaget var typ sjuka. =D Vilket verkar hända rätt ofta faktiskt. Iallafall, jag gick upp. Tittade lite på min pojkvän när han hade gymnasieträning. Det var intressant faktiskt. Ganska tråkigt också, men mest kallt. Efter det väntade jag ett tag, och åt lite till faktiskt. =) Sen så hade jag själv träning,  en timmas ispass i b-hallen. Det var kul som fan, hade längtat efter att få träna. Det känns som om det var år och dar sen. Vilket det kanske var, jag har ju spelat match och så. Men jag har inte kunnat träna så mkt med tanke på min mage och mitt matintag. Men nu går det som sagt mkt bättre och det blir i sin tur mycket roligare. Efter det så hade vi fys, stonk och stön! Det var jobbigt men jävligt kul faktiskt =) Jobbade mest ben, sen körde vi lite boxning. HAHA, jag fick köra med min coach, Christian. =) Jag har aldrig sätt han så glad, han såg ut som en lite pojke som leker någon krigslek. Det var kul! HAHA!

Men nu är det kväll igen, jag sitter här vid datorn. Väntar på att niclas ska komma hem för att kunna ge mig besked ifall han ska bort imorgon på ngn tränarkurs eller ej. Jag hade gärna viljat ha honom hemma imorgon, men jag ska inte hindra honom heller. =) Han brinner verkligen för tränar yrket och ska inte låta honom att inte göra det han tycker är riktigt kul. Men vi får se . NU är det iaf slut för bloggandet idag. Tack och hej!

Kramis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0