idag, eller a igår typ.

Tja!

Idag som nu helt plötsligt blev igår, för en hel timme sedan och lite till, så var jag i skolan. Började dagen med drama. Jag var sjukt otaggad på det , men det blev faktiskt väldigt roligt. Vi jobbade med komik, alltså hur man får folk att skratta. En grupp fick till det riktigt bra! Vilket gjorde så man fick skratta litegranna. Vilket var bra för då fick man träna upp skrattmusklerna så man inte slet av dom på idrotten. HAHA! Vi spelade badminton, det på något vis blev väldigt roligt. Jag, Jossan, Gustav och Martin spelade på en bana det var tydligen väldigt roligt. =P Vi skrattade åt varandras misstag även om det var en as svår boll typ. =S Men det var kul. Sen var det lunch, POTATISBULLAR! Det var gott, första gången ever skolmaten har smakat bra i skolan. OMG. =O Anyway sen hade vi test inför nationella proven i engelska. Fick skriva en uppsats. Det gick väl sådär, så bra det kan gå när det gäller min engelska dock. =D Gjorde mitt bästa i alla fall!
Efter skolan så åkte jag hem, var där en kort stund sen skulle jag till danderydsvallen och träna. Ganska oseriös träning, men det var skönt. Fredag kväll, uterink. Vad får man ut av det egentligen? Det var min pappa som höll i ispasset, våra tränare är borta nu fredag och lördag.
Sedan efter det köpte vi Mc Donalds påväg hem, åt det, åkte och hyrde två filmer. Mamma var i stan med en kompis, så därför blev det Mc Donalds. Men det var gott. Är dock mätt nu, åt lite godis å chips till filmerna också.. Första filmen var helt okej, den såg vi alla tre. Sen var hunden kissnödig så jag och pappa gick ut med henne. Sen när vi kom in så satte vi på andra filmen, den var skitdålig! Trodde den skulle vara bra men icke sa nicke. Den var tillochmed på spanska, och jag som äääälskar spanska liksom. Nejtack! Dock textat, men ändå!

Nu känns det som att det blev en väldigt lång dag med väldigt lång text. Men man behöver ju inte läsa allt, eller hur?
Just nu ligger jag och deppar inför morgondagen, som egentligen är idag. Det är lördag och jag har inte ett piss att göra förutom en träning på kvällen. Det suger, som tove brukar utrycka sig. Niclas jobbar på LG Hockey Games som jag har nämnt så honom lär man ju inte se röken av. Det är synd, jag saknar honom. Sen tror jag att jag har tjatat färdigt om att jag saknar honom nu. Skriver det i nästan varenda inlägg. Kan inte låta bli. Det bara blir liksom. Men nu är jag trött och min mage är mätt. ( lite för mätt ) Så jag, och min mage, ska sova litegranna nu. Vi får se hur dagen blir. =) Löser sig väl alltid, kanske ska gyma med farbror och pappa. Eller kanske åka till täby C och handla lite nytt. Skulle behövas.

GODNATT! Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0