kväll.

HejHopp bloggen.

Jag har tråkigt och är typ helt förstörd, som sagt.. jag hatar att vara sjuk.. Men jag har ändå ätit idag och fått behålla det också, tack gode gud!

idag har jag inte gjort så mkt, suttit här vid datorn och sovit. jag har också försökt lära mig hur photoshop fungerar, men det sket sig för jag fattade naadaa! sen har jag smsat med massa folk känns det som. kanske bara 3 st , men ändå.. 

tjejerna hade match idag, jag skulle spelat men ja , det blev ju som det blev, de vann iallafall. UNDERBART! fortfarnde serieledare och det känns skönt. det var tove som förmedlade resultatet först!!!
sen efter ett tag ringde björn och christian, det var kul och snällt av dom. men samtidigt jobbigt för de får mig bara tänka ännu mer på att ajg inte mår bra och inte får träffa dom och resten av laget. ( det är mina tränare för er som inte vet det )

men det som är jobbigast är nog min och niclas ettårsdag imorgon, känns surt att inte vara frisk å få umgås med honom ordentligt... vem vet, han kanske vågar sig hit imorgon? det spelar ingen roll vad han gör, jag vill inte att han ska bli sjuk bara... =/ jag saknar honom så otroligt mkt. det finns ingen jag älskar så mkt som jag älskar niclas, det är en helt sjuk underbar känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0