now its time for some bloggish! =)

Hejhopp!

Nu har jag sådär tråkigt igen så jag måste sätta mig och skriva av mig lite ! =)

Idag var dagen , en söndag faktiskt. Jävligt seg dag. Sov ganska länge, gjorde pankakor till lunch frukost. Det var gooott! =) Och jag är nöjd över att jag har börjat äta normalt igen. Hyfsat iallafall! Men tillräckligt. Sen så åkte jag och pappa upp till ishallen , IGEN! För att titta på aik mot berlin.  Aik vann, såklart men berlin gjorde en väldigt bra match måste jag säga. 4-3 till aik. Men det var nära kvittering i sista minuterna.

Sen åkte jag hem , lirade lite guitar hero med pappsen. Har förövrigt umgåtts väldigt mkt med pappa i helgen som ni kanske märkt? Det gör ingenting för jag tycker om honom för det mesta... :P Förutom när han säger idiotiska kommentarer som händer lite för ofta ibland. Sen kan jag också tala om att jag har klarat hela medium så nu börjar jag på hard. :) Svårt som fan , men det ska nog gå. ´Jag slutade spela för bara någon halvtimme sen för jag fick så jävla ont i fingrarna. xD Så nu sitter jag här...

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Tove

ofta emliiiis, OFTA :/

2008-02-04 @ 12:45:53
URL: http://tosss.blogg.se
Postat av: Emelie.

Haha, tove vafan menar du ?! :S:D

2008-02-04 @ 16:42:52
Postat av: Tove

:):) you knooooooooooooow :)

2008-02-05 @ 22:15:20
URL: http://tosss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0