ormsta/de - västerhaninge

Idag åkte jag, mamma och pappa till hanvedens ip, haribohallen för att titta på mitt lag när de spelade mot västerhaninge. Det var en match med fart och fläkt. Tjejerna spelade inte sådär som de kan, men de hade en jävla vilja och kämpade. Det var jätteroligt att kolla! Hade dock heldre spelat. Men nejnej, det får man ju inte när man är sjuk... Ska träna på tisdag igen tror jag . Det ska bli jätteroligt! Längtar verkligen! Det blev 3-1 till västerhaninge förresten, men det är inte fy skam det heller. De vann serien utan en enda förlorad match. Vi kom tvåa i dam. =)


Nu är klockan middagsdags och jag ska snart äta middag. " Grabbarnas Kyckling " Ska det bli idag, haha. Många konstiga namn på maträtter. kyckling låter väl bra =) sen ska jag ha lite film mys och kolla på melodifestivalen tror jag. =) Får tyvärr inte träffa niclas, för han är sjuk och jag får inte träffa honom förens han har blivit frisk för att jag inte ska bli smittad igen. =/

Nej,  nu ska jag nog ner och äta strax. Bäst att jag slutar skriva. Hejdå så länge! Ha det bra!  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0