28/1 måndag.

HejHopp.
Imorse vaknade jag med pojkvännen brevid mig, mysmys som alltid. Älskar verkligen att ha honom brevid mig. Sen gick det några timmar sen skulle niclas åka iväg till ishallen ( som vanligt ). Då fick jag tråkigt så jag satte mig å lirade guitarr hero. =D As kul!! Jag är grym också för den delen, inte som pappa som sitter och stylar på expert.. Menmen, jag ska kämpa mig upp tills hans nivå . =D
Sen till räddning så fick jag sms av michaela, å vi bestämde oss för att ta en fika på det nyöppnade cafét. Det var jättemysigt. =) Det är så fint där åsen är det roligt att träffa michaela och prata litegranna, vi hinner inte med varandra så mkt nu förtiden. =/ menmen.. idag var det en sån där dag vi kunde träffas en snabbis. i alla fall, sen skilldes vi åt för vi skulle hem och äta middag.
Efter det bar det av mot danderydsvallen för träning. (gud så jag älskar vallen, INTE!) det är uterink för er som inte vet vad vallen är... Det suger och blir nästan aldrig några bra träningar där för typ hälften av laget är fett otaggade. Men nu är jag äntligen hemma, nyduschad och fräsch inför natten. Gud så skönt att få sova igen, jag älskar att sova . =D

Anyway, Nattinatti bloggen. Nu ska jag sova, lika så du.
KRAM! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0