igår å idag.

igår skrev jag inte så mkt , mer än när jag satt i skolan.. på kvällen hade jag match med damlaget mot tullinge. vi vann med 6-2 , gjorde en ganska dålig match med dåligt fokus, men kul hade vi ! =D

sen idag så vaknade jag, med huvudvärk som egentligen borde kallas som en vana nu. men man orkar inte erkänna det. sen så gick jag till skolan, som vanligt på en vardag typ. klarade av dagen bra tycker jag allt. =) sen efter skolan så fick jag umgås med min älskade pojkvän. myspysigt.

senare på kvällen så åkte jag, niclas och pappa upp till ishallen och kollade lite på europa cupen. det var väl sådär måttligt roande, men jag hade inte förväntat mig mer heller. :P men dagen har varit lyckad hittills i alla fall, typ . =D

ännu senare , typ bara för en halvtimme sen fick jag veta något som gjorde mig typ helt förstörd. kan tyvärr inte berätta vad det är, men ja. nu mår jag inte så bra i alla fall.

men nu orkar jag inte mer.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0