Nytt utseende, ny kväll.

Hej Hopp! =)

NU efter mycket stök så har jag fått ordning på utseendet på bloggen. Jag har också insett att jag är värdelös på allt som kallas för att redigera olika saker när det gäller den tekniska biten. hahaha!  *pust* Tack vare Jennifer fick jag ordning på min blogg tillslut, ( läs hennes blogg J3mpas.blogg.se ) <3 Och btw så har jennifer de finaste ögonen i hela universum, JAG VILL HA DOM! Kolla bara på bilden liksom, man blir typ käär! =D



Sen så hände det inget roligt som jag nämnde tidigare att det kanske kunde gjort, men nej. Så blev det inte... Jag saknar min pojkvän och som det ser ut blir det en tuff vecka, som alla andra. Men det brukar gå. :) Jag sitter fortfarande här vid bloggen och tittar runt lite på internet å så. :)


See you someday! :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer.

Du har också fina ögon kvinna, så säg inget. :)

2008-01-24 @ 09:56:38
URL: http://j3mpas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0