Idag smäller det! =D

Om  ca 5 timmar ringer klockan, då ska vi upp för att göra oss iordning till att åka till flygplatsen. Där ett plan väntar på oss för att ta oss till Grekland, Karpathos. Mysmys.




Idag har jag varit med niclas, såklart! =) Vi har varit i täby. Jag köpte en bikini, en tröja, ett par shorts, 2 böcker till resan, och så köpte niclas ett par skor till mig. I förtidig födelsedags present, tacktack! <3


skon jag fick av niclas                    &               bikiniöverdelen, underdelen har detsamma mönster

Jag kommer sakna dig jätte mycket älskling. Men det är inte föralltid, så vi ses snart igen. Jag älskar dig!



Godnatt, önskar mupparna Emelie och Niclas, tihi! =D

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag kommer sakna dig jätte mycket älsklingen min. Men du får ha det så bra så ses vi sen när du kommer tillbaka. Jag lovar att vänta på dig här! :)



Ha en riktigt skön semester från mig nu ! ;)



Älskar dig

Din NalleBjörn

2008-07-17 @ 01:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0