Ingarö

Nu är jag och Niclas på Ingarö hos hans moster och morbror. =) Vi kom hit igår eftermiddag/kväll.
När jag kom hit var det middag direkt sen blev det lite film- & tv-tittandes. Det var myysigt. Av filmen fick vi en liten idé. Så vi tog ett ägg per par och gick ut. =D Men vad skulle vi med det till ? Jo, vi gjorde det till en tävling. Eller snarare 3. Jag och Niclas vann äggkastningsturneringen, mohaha!





Nu är det dag 2 här på Ingarö och vädret är inte det bästa.. Men vi åkte i allafall till Nacka Forum på eftermiddagen då vi vaknat och ätit frukost klart. =D Vi skulle kolla på en pulsklocka åt min kärepojkvän å lite annat. Sen så hann vi med lite bus inne på stadium också! Haha.



Jag är BAJARE!!!! INTE Djurgårdare.....

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0