På torsdag åker vi...

.. till greklaaand!! Gud så skönt det ska bli. Första gången på länge som jag riktigt längtar!


Men, jag är inte där än. Och det var faktiskt en dag idag också!

Jag och Niclas vaknade på morgonen, hade ingen aning om vad vi skulle göra. Tillslut åkte vi och bada i Waxholm. Med oss fick vi Steven och hans flickvän Johanna. Vi hade jättemysigt och roligt. Synd att det blåste så mycket idag. Men det kanske var tur det, för när vinden var borta var det rena rama stekvärmen.


Å senare på kvällen var det dags för gym, och avslutande yoga i 75 minuter. Jag kan ju säga att det var nästan det tråkigaste jag har gjort någonsin. Det gick långsamt, det gjorde ont typ överallt. Jag är inte riktigt vig på något sätt. Även om yoga är bra så nejtack!! Jag gör heldre något annat, roligare och mindre smärtsamt. Gymmade innan, det var skönt. Men musklerna kändes sega.



Snart kommer niclas, då ska vi mysa för det är vår sista kväll ihop innan jag åker. Tjoofrääs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0