En jobbig dag blev bra!

Hejhopp!

Idag har jag jobbat på som satan med Niclas present. Kan ju inte säga vad det är, men det tog typ 5 timmar och den är fortfarande inte klar. Nästan, måste fixa en grej till! Men det går fort, har förberett det i alla fall! Kanske hinner fixa det imorgon kväll!





Idag var det match förresten, ja hockeymatch! =D As roligt!!! Men jobbigt förstås. Det var bra tempo och vi kämpade på bra tycker jag! Vi vann med 7-0 mot ett lag som vi trodde var jämnbra med oss, eller som har varit hyfsat jämnbra. Det var kul att det blev ett sådant resultat. Jag lyckades dock inte sprätta in ngn puck i nätet. Ett as snyggt mål gjorde jag, men det var på uppvärmningen innan match, haha! En assist blev det tillslut i alla fall! Alltid något! Dagens bästa blev nog min fint, jag visste inte att jag kunde göra så. Dåligt nöjd jag var medans coachen bara skrattade. Hahaha! Sedan efter matchen så blev det ett segerdopp i sjön som låg precis brevid! Det var jääätte skönt i vattnet och kul vare också!


dock ej från dagens match, men samma motstånd


Nu är det kväll, och jag är trött som bara den. Ska nog ner och försöka stoppa i mig något mer innan jag går till sängs.

puss&kram,  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0