Öhrlings Pwc + Handledarkurs - 9/6-08

Jobb, jobb & jobb. Nja inte så mkt.

Orkade/Hann aldrig skriva igår. Hade spanska lektion på morgonen då vi hade redovisning, dockteater. Haha, det var jätteroligt fakiskt. Fast jag vet inte om det blev så värst bra..

Sedan åkte jag direkt in till pappas jobb för jag skulle jobba.  =) Det var väl kul, om man får säga att jobb är roligt ?! Men det var roligare än att sitta och sortera papper som brukar vara det värsta man brukar lyckas få.

Senare hade jag, mamma och pappa handledarutbildning för att få övningsköra. Det var ganska långtråkigt faktiskt, satt och lyssnade i typ 4 och en halv timma. Fast utbildaren var hyfsat underhållande ändå, så det gick att stå ut!



juste, sen är jag även klar med niclas present. hoppas han tycker om den. avslöjar på torsdag, kanske fredag vad det är! =D
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0