Övningskört

HejHopp.

Idag har jag och pappsen varit ute och kört lite med bilen. =) Det gick ganska bra. :) En hel del motorstopp.. Men sånt får man tåla. Jag tycker personligen att jag är ganska bra för att knappt ha kört ngnting. Idag var första gången med skylten på också. =D

Anyway, idag har jag även varit med min lillasyster ett tag, vi lämnade in min moppe till en verkstad för att få den fungera. Sen var jag även med niclas på morgonen, vi gjorde pannkakor till brunch. Det var gott! =D


nu är jag med niclas igen, och vi ska titta lite på tv å ha lite måndagsmys. nattinatti! =) <3
puuuuss!

Kommentarer
Postat av: tove

Sv: tack =D =P

2008-06-18 @ 22:33:46
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0