Idag sprang jag milen...

Okej, okej. Nu ljög jag. Haha. Jag körde ju faktiskt spinning igår för att jag inte kan springa!! =/ =) De andra i laget sprang milen medans jag gick 6 km. Ganska nöjd över det också, fick as ont i höften efter 5 km. Men jag knallade på en kilometer till. Sedan hade jag lite ont i höger hälsena, men det blir nog bra till imorgon. I Hope.

image104
(inte mina skor, snodd från google)


Innan träningen så var jag och mamma i täby, jag skulle kolla efter skorna + kjolen jag ville ha. INGEN av dem fanns. Det var ju skit. Det blev bara ett par strumbyxor, men kul ?! Nej, inte direkt. Det var iaf värt ett försök. Vi får väl åka och kolla någon annan stans efter de där skorna. Jag ville ju faktiskt ha dem, nu när jag för en gångs skull hittat ett par skor med klackar på som jag ville ha. Som har behövts under en tid nu.

image105


Juste, sedan var jag ju faktiskt i skolan också. Det var en lite speciell grej som hände, eller två faktiskt. För det första så var min Mentor Samuel tillbaka. Det var jättekul att se honom igen! Och för det andra hade vi besök på spanskan, det var några utbytes studenter från Södra Spanien. Det var lite pinsamt då och då, man hängde ju inte med alla gånger då de pratade. Men samtidigt var det roligt, det är ju alltid en upplevelse att få höra andra som kan språket prata.

image107


Anyway, pussochkram. <3 Vi hörs mer imorgon, eller senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0