missade igår..

.. som var en ganska ointressant dag faktiskt.

Idag hade vi orientering med skolan på skavlöten, jag fick VG! fett nöjd, för jag trodde jag skulle få IG. Det är inte riktigt min starka sida. Sedan så stannade vi där och åt matsäck och solade lite. Fast jag satt mest i skuggan, haha! (Hoppsan) Ändå kliar det på hela kroppen av solbränna typ. =S väldigt konstigt!! Men hellre det än att det regnade!

image139

Efter skavlöten så åkte jag och min vän Michaela in till täby centrum. Å handlade lite å så. Vi ska dit imorgon igen för att fika lite. Hon fyller år då så att vi ska umgås lite innan hennes storasysters fästman tar studenten.

På kvällen när jag kom hem åkte jag och syrran till Ralles och käkade middag. Mums! Jag åt en Schnitzel och min lillasyster åt kebab. Hon äter alltid det av ngn konstig anledning ?!

Nu är jag i alla fall hos min älskade älskling, och nu ska jag faktiskt ta och vara lite med honom istället för att sitta här, så PUSSHEJ!

Han ska faktiskt få komma in på ett hörn här genom en bild tänkte jag. =D
Niclas
Ååh så fin, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Grattis till betyget!

2008-05-30 @ 19:24:15
URL: http://www.metrobloggen.se/lp
Postat av: Emelie

Tack så mycket! :)

2008-05-30 @ 22:09:22
URL: http://emlixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0