Någolunda händelserik dag.

Kanske inte, det jag gjort är varit i skolan, umgåtts med niclas och varit på kalas hos min kusin.

Skolan : Började dagen med 2 pedagogiskt drama lektioner, det var faktiskt roligt. Vi hade teatersport heter det, man prövar på olika sätt av dramatisering på olika sätt. Vi fick till och med göra en radioteater med egna ljud. Det var lite häftigt. Men om vi fått mer tid på oss att öva och skriva manus så hade det förmodligen blivit mycket bättre! Och fixa fler ljudeffekter.
Sedan var det historia, redovisning typ. Det var väl, ja inte så himlans roligt. Haha. Jag vet inte om historia är min grej liksom..
image132
Vi fick iaf sluta tidigt idag, 13.40. Det var najs. Då åkte jag upp till Niclas, som jag inte hade träffat på jäääätte länge. Alltså umgåtts med på sånt sätt. Vi ses ju i skolan korta stunder ibland. Men det brukar inte hinna bli så mycket. Det var mysigt.
Besöket hos Niclas blev inte så långt heller, han skulle på träning klockan 17 och jag skulle till min kusin.

Och det var precis det jag gjorde, han fyllde 7 år. Så vi var ditbjudna av honom, fick god mat och TÅRTA!!! <3 Jag älskar tårta, hahaha! =D


När jag var hemma en stund innan jag gick tog jag faktiskt några kort på mig utan tandställning igen. =)
Här kommer en av dem
image130

Kommentarer
Postat av: christina westerberg

Beautiful picture of you - what a difference the teeth
and a smile can make! It's a good thing you got a birthday cake for dinner. Keep up practicing you English it's the only way to learn.
Hugs from us
p s Grandpa is getting better now. He can eat all sorts of food and is gaining more energy.

2008-05-22 @ 21:49:08
Postat av: Emelie

Thanks! =)
Yes, it couldn't be better!!
Okej, thats great! Give him a big hug from me! And mum, who is sitting here next to me looking at eurovision song contest semifinals.

Puss! :D

2008-05-22 @ 22:30:56
URL: http://emlixx.blogg.se
Postat av: Jennifer.

Söööt. :)

2008-05-22 @ 22:33:19
URL: http://j3mpas.blogg.se
Postat av: Fredrik Andersson

Du behöver inte ta illa upp för det är lite lokal humor bara :D
Du hade då inte dålig självförtroende iallafall ;)

2008-05-22 @ 23:48:15
URL: http://freddeandersson.blogg.se
Postat av: Fredrik Andersson

Näe jag tänkte inte på bilden utan att du skrev att du brukar vara bra på det du tar för dig :P haha

2008-05-23 @ 09:23:19
URL: http://freddeandersson.blogg.se
Postat av: tove

Naa, cute pic empelii =)

2008-05-23 @ 16:28:14
Postat av: Fredrik Andersson

Haha, annars är det ju inget dåligt med att ha bra självförtroende ;)

2008-05-23 @ 17:46:28
URL: http://freddeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0