tja!

Det känns som om jag ligger efter jääätte mkt i bloggandet. Och mitt i allt glömde jag ju faktiskt att berätta om att min mamma fyllde år i fredags och då lagade jag en trerätters till henne som hon önskade sig. =) Vad jag vet blev hon jätteglad och gillade maten, så jag är nöjd!
Detta serverades :
Förrätt - Smörstekt rostbröd med cremefreche, hackad gul lök och röd+svart stenbitsrom.
Varmrätt - Grillad fläskfilé med potatis kroketter och bearnaise-sås, grönsallad
Efterrätt - Gino Latino. Med blåbär, hallon och kiwi, över det var det grovriven vit choklad och kokos.

image116


Träningen igår var väldigt jobbig, jag har iaf träningsverk idag. Vi körde start och stopp på isen i typ 5 min + andra skridskoövningar innan. Sjukt jävla jobbigt. =D Sedan hade vi fys efter. Då kändes det verkligen i benen. Men det är väl så det ska vara?
Efter träningen lirade jag lite guitarhero innan jag åkte upp till Niclas. Där tittade Jag, Niclas och Benni på bronsmatchen som Sverige förlorade. Med hela 4-0, det sög ju.... Aja. Det är inte hela världen heller.

image117image118

Idag på träningen, i danderydsgymnasiums idrottshall, körde vi bandy. I början kändes träningsverken som satan! Sedan gick det väl över. Men jag kommer få ny! I promise. Vi körde stationsövningar som var gaaalet jobbiga! Och det var bara hälften så jobbiga som vi egentligen skulle köra. Jag hade aldrig orkat alltså. xD Mina hälsenor och min högra benhinna körde ihop sig under träningen dock, det kändes inte såå skönt faktiskt.. Men jag orkar snart inte vänta längre på att de ska bli bra. Jag är trött på att vara skadad!!

image119

Nu sitter jag äntligen här, helt utmattad men ändå nöjd och bloggar lite. Funderar på vad jag ska göra sen. Jag är ju faktiskt ledig imorgon, mohahaha! Den ni! ;)

Puuuuuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0