Dåligt av mig igen.

Naej, nu har jag varit dålig på bloggfronten igen. Har inte känt för att ha tid för den, har haft mkt med rapportskrivning, alldeles för mycket hockey att tänka på. Känns som om det blir bara mer och mer för varje dag. Fast det blir det ju inte tror jag. Sen har jag varit så jääävlans trött alltså, men a det beror väl på en del grejs. =D Här är en tröttis osminkad Emelie.


Trött på skolan också, jävla dans på idrotten. Sen så har vi haft wåfflan i 2 hela veckor nu, man börjar bli ganska less.... Ja mamma, man kan inte tycka om alla och man måste försöka acceptera. Men ha en jävla sengångare till lärare lite för mkt i 2 veckor så, NEJTACK!

Hursomhelst, jag har varit i skolan och spelat hockey de senaste dagarna. Eller senaste veckan, det är väl vad jag sysslar med. Och jo, juste jag träffar kompisar också. Då jag får tid över.

I helgen ska jag vara med några kompisar och ha filmmys, ska bli så jävla skooojsit. De är underbara, allihopa! <3


Dagens kvällsmål.


men du förresten, jag diggarej. ;) <3
puuuss på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå!! Kl 00.40 så förstår jag att man är trött.

Vet du vad bästa "medicinen" mot trötthet är, jo det är att gå och lägga sig i tid. Prova det så ska du får se att det blir mycket bättre sen.

God natt! Kram mamma

2008-11-14 @ 00:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0