Fredag

Hej allihopa. Glömde skriva igår, eller rättare sagt orkade inte typ.
Kommer knappt ihåg vad jag gjorde heller, jag vet att jag var lite sjukis så jag sov jättelänge. Efter det mötte jag upp mamma i arninge och vi var och köpte en klubba till mig, behöver en extra eftersom vi åker till finland imorgon, det vore kris och katastrof ifall min ordinarie gick av och jag inte hade någon i reserv. Efter vi varit i arninge åkte jag till ishallen för att möta upp Niclas då vi åkte hem till honom för att vara där en stund innan han skulle iväg. Väl hemma igen så började jag packa litegranna, och satte på min första tvättmaskin genom tiderna!!! =D Bra va? Annars gjorde jag väl inte så mycket mer. =)


Haha, niclas upptäckte min fina rubrik.. Det var såklart inte fredag igår utan snarare måndag. Så det kan gå när man är lite tankspridd som jag är. =D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kan du visa mig hur den där prylen som snurrar funkar oxå ?? En som undrat hela livet !

2009-04-10 @ 20:33:22
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0