Golf en härlig vårdag

Yo !!

Idag var det tisdag och imorgon bär det av till finland. SÅ JÄVLA KUUUL!!! =D Men det ska inte dagens inlägg handla om. =)
Idag började morgonen med att cykla till bussen för att sedan ta mig vidare till mörby där jag skulle till tandläkarn. Han klagade lite på att jag slarvat och det måste jag erkänna att jag faktiskt gjort. Efter det gick jag runt och suktade lite på alla saker man ville ha, men nej det får man inte när man är så fattig som jag är. Haha! Sen åkte jag hem, påvägen hem ringde jag mc donalds. För er som hängt med så har jag varit och sökt jobb där men de har inte hört av sig, så jag ringde chefen där och hon lät glad och bokade in en intervju med mig nästa onsdag!! =D Så jävla bra!! Nu kanske fattigheten kan ta slut, iaf lite... Fattig kommer jag alltid vara eftersom jag har en förmåga att göra av med allt jag får. Hihi.

Hursomhelst, väl hemma satt jag hemma och solade lite, var skönt som bara den! Fast jag känner nu att det bränner lite på bröstkorgen och i ansiktet, men det är nog bara positivt i slutändan! =D efter det åkte jag och niclas iväg till lindös 9hålsbana för att spela golf, där mötte vi upp benni som också ville med. Tänkte bara bjuda på några bilder från det. =)


  



Nu sitter vi och tittar på Färjestad - HV71. Skit spännande!! Det är förlängning nu, HV71 förlorade sitt 2-0 överläge då det slutade 2-2. Jag sitter nästan och sjunger här i soffan. Haha, jag är nästan inne i matchen! Kom igen nu HV! Vi vill ha ett sm-guld iår igen, right ? =D

Nu ska jag spendera tid framför tv med älskling och fortsätta heja fram det bästa laget! Tjingeling! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0