I´m happii, happii, happii!

Idag var en bra dag, då ingenting hänt egentligen utan jag har bara varit allmänt glad. Trött och seg dock, men glad!!
Skolan gick som på en dans, vi fick prata en massa engelska som jag egentligen hatar men idag var det typ kul. Nej okej, nu ljuger jag. Bara för att jag hade en glad dag betyder inte det att engelska är kul, nejnej! Vi hade debatter och grejer och mitt lag vann, mohaha! =D Eftersom det var mer på min sida av bordet som vann sina dueller.
Sedan var det dags för långlunch, det blev en sväng till biscotti, men det var inte så roande så jag, terra och robbi tog en promenad ner förbi vallentuna sjön. Det var skönt, man piggnade nog till lite där. Tror man hade segat ner sig ganska bra om man suttit på biscotti utan kaka. Sedan var det idrott, yay! Det var lekar på schemat, det var roligt det också! Fick en hel del skratt måste jag säga, så det var okej att bli lite svettig och vara ombytt. Haha!



Nu sitter jag här, är hela tiden påväg att börja plugga. Men icke sa nicke, det går segt framåt. Har tittat på lite kläder som jag ska försöka få mamma köpa åt mig, hon sa förut att när hon fått lön så skulle hon eventuellt köpa dem så vi får se vad hon säger =D Har tagit bort och lagt till lite grejer. Vill ni se ? Klart ni vill!  =D






Snart är det dags för träning, så tjingeling! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Porrbobban

haha idrotten var asrolig! =D

kläderna var fett snygga :O

2009-04-22 @ 19:49:29
Postat av: Emelie

tack boobbii! =)

2009-04-22 @ 21:28:31
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Niclas

det är konstigt att du hatar något du är bra på?



Ni gör ju ingenting i skolan!! :D

2009-04-22 @ 21:45:16
URL: http://nrosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0