Kanske, kanske, kanske...

... att jag kunnat ändra min syn på pengar. Vem vet? Idag avstod jag i alla fall massa, enligt mig väldigt nödvändiga köp men som egentligen inte är det. Duktigt va? Var i stan efter skolan och kollade runt lite, lämnade in en bok som är typ 1 månad försenad. Men som tur är så är jag inte över 18 så jag behöver inte betala någon straffavgift. Elin var söt och åkte med mig in, okej att hon skulle hem ändå men det är alltid trevligt med hennes sällskap. =)



I skolan i alla fall, så var det Engelska................................ Det var ganska intressant, för jag upptäckte en grej idag som jag inte trodde jag skulle säga själv. Men det känns ärligt mycket bättre nu redan efter denna korta vecka med engelska att våga prata inför grupp. För det är mer det än kunskaper när man ska prata engelska i skolan. Kunskapen kanske finns där men modet sviker. Även om jag är den som inte är rädd för att göra bort mig så är engelska ändå en jobbig grej efter som där är man så osäker och jag är inte direkt osäker i mig själv. Och jag sa det till Ingrid, min lärare, jag tror hon blev glad. =) Hursomhelst, det var alltså en givande dag!

Och juste, guuud så varmt det var. Satt ute runt tolvtiden då solen steker som mest, alltså... Det var VARMT, reaallyy reaallyyy HOT, H-O-T! Soligt och härligt och varmare ska det bli, gud så underbart. Summer is coming!


Ps, det var finare än vad det är på bilden... Men bilden var fin =D


Goodbajs kära bloggläsare! <3

Kommentarer
Postat av: Niclas

Haha , Ja det vore väl underbart om du kunde lära dig hantera dina pengar! :)



Du har lärt dig mycket genom åren du!:) Nästa steg är nog att kanske hålla i en och annan krona då och då! :D



Älskar dig. <3

2009-04-23 @ 23:24:35
URL: http://nrosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0