Körigt, eller?

Wednesday, lill-lördag för vissa. Men nej, idag blev det slit och släng också. Eller okej, kanske inte.... =P
Hade labb första lektionen, om jag minns rätt. Sedan hade den andra gruppen labb, så då hade vi rast från 9.40-11.40. Inte så givande, men skönt! Efter det var det en halvtimmes lektion, där vi såg en kort film om batterier. Från batterier till en gympasal som jag var i i ungefär ca 10 minuter eftersom jag sprang ifrån mina kläder imorse då inte mamma var hemma som kunde påminna mig. Ajabaja! Men vi tog istället en jättemysig promenad ner mot vackra vallentuna sjön. *Host*...



Efter det åkte jag hem, pluggade arslet av mig. Som vanligt när jag väl pluggar. Efter en stund åkte jag iväg på ett spinning pass med laget, Kul! Jobbigt som fan var det idag, man var riktigt seg ibenen ifrån gårdagens pass i bassängen. Sen kanske man blivit tyngre av allt vatten vilket gör det trögare att lyfta benen. Haha! Trött som ett djur åkte jag vidare till min käre pojkvän och spenderade kvällen med honom. Kom hem rätt tidigt då jag behövde plugga lite till och sova tidigt.. Ska köra med trafikskolan imorgon klockan 06.00. Jag undrar hur fan jag ska kunna komma iväg så tidigt. (Ursäkta svordomen) Men det är väldigt tidigt för lilla mig.

Nej, nu hägrar sängen!
<3 godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oops.

Shame on mama not to stand in the doorway to give you all the stuff you need for the day!!!!

Write a memo note for the next day and put it on the door when you go out. It's obviously needed.

"What you don't have in your head you will have in your legs" American saying.

Kram from grannie

2009-04-30 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0