Spelarmöte

Tjuuhuu, glömde berätta att vi faktiskt hade spelarmöte idag och att jag hade ett liv efter min sparande dag i stan.
Efter jag shoppat klart åkte jag in till pappas jobb för jag skulle få övningsköra litegranna, det gick bra. Blev lite nervös ett tag då pappa envisades med att prata med Lasse i telefon och sa aldrig en endaste skylt i tid till mig, tack.... Men vi kom fram oskadda i alla fall. Vi tog en sväng in på brantes grill i enebyberg också för lite matintag innan spelarmötet.

Spelarmötet var ett bra möte då jag tycker vår nya tränare, Kai Nurmi, fick fram det mesta och det var ett bra snack. Det känns som om det kommer bli en lyckad säsong nästa år. =) Vi får hoppas bara att vi klarar av honom, eller är det kanske tvärrt om? Hahaha.



Här är en sida om Kai som ni som är intresserade kan få läsa för att få lite inblick i hur han är och ser på hockey m.m.
http://www.aik.se/ishockey/aikindex.html?/ishockey/200405/040609nurmi.html

Nej, nu är det sovdags! <3 Sovmorgon imorgon i alla fall, naattiii! =D

Kommentarer
Postat av: christina

Hi driver to be,



You probably need to get used to look out for the road signs yourself now, daddy can't always be with you! Good luck with your driver license. Maybe you already got it when we see you this summer.

We have a "Forever 21" store here in Seattle so you can try to wish for something you want (with a description).

Love from us

2009-04-24 @ 07:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0