Thank god it's friday!

Fredag, åh så skönt! Alltid underbart med fredagar alltså. Denna vecka i skolan har varit så sjukt onödig egentligen. Känns inte som om vi har gjort något vettigt alls. Men så kan det ju vara ibland. Fick tillbaka lite uppgifter, mvg - och vg + på två olika grejer som typ var samma sak. =) Så det var kul. Tror lilla redovisningen vi hade idag gick ganska så bra också, var ingen stor grej men i alla fall.
Efter skolan åkte jag hem till mina älskade farföräldrar och tog en fika, mumsmums. Det var trevligt och gott! Känns bra att åka upp dit ibland, det är skönt där.

Sen var det bara att åka raka vägen hem för att slänga ihop något snabbt att äta innan träningen. Slängde ihop lite av allt möjligt som vi hade i kylskåpet, men visst ser det gott ut ? =) Okej att bilden inte är den böästa heller. =p



Träningen var seg som satan, man orkade bara inte ta i. Vet inte varför man har ju ändå varit ledig sen i söndags från skridskoåkningen. Men det kanske är farligt att vila, vem vet ? =D
Nu är jag iaf äntligen hemma, jätteskönt! Niclas är här med mig också så nu ska jag vara social med honom å myspysa lite framför tvn.

Puss & Hejdå, ha en bra fredagskväll! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0