Ur rockens värld



Idag var vi och såg teater på Stockholms Stadsteater jag och niclas, mycket trevligt det. =) Det var en riktigt bra show som jag kan rekommendera med stolthet. Jag tror niclas uppskattade den minst lika mycket som jag! Det bästa med att den var så grym är att priset är så värt att betala för den, 100 spänn kostar det bara. Helt enormt grymt för en fattig person. =D En dag som denna, ja varför inte gå på teater ? Haha.



Efter teatern skyndade vi oss tillbaka till bilen som skulle ta mig till träningen. =) Det gick bra och jag kom bara ca 15 minuter sent, kanske 20 med ombyte men ändå. Träningen var typ kul! Inte vad jag väntat mig men a, den var helt ok.
Nu ligger jag här, helt slut och ska sova. Mamma tjatar på mig också. Har förresten sovmorgon imorgon och en ganska slapp vecka, sköönt! Men godnatt på er alla! =) <3

Kommentarer
Postat av: sabina

SV: han ryker ut i juni, norr ut minns inte vart. /: <3

2009-04-20 @ 00:05:49
URL: http://srisberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kul att ni uppskattade teatern. Den är jättebra. Det låter som om det var du som betalade biljetterna, så var det ju inte riktigt. Var så god!

2009-04-20 @ 08:38:14
Postat av: sabina

åh usch vad jobbigt. det kan inte vara kul /: <3

2009-04-20 @ 11:42:27
URL: http://srisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0