Saturday Night Fever

Heeeeeeej. Jag är tjöööööttiiis ! =)

Idag var det en varm dag, IGEN! Gött va ? Jag försökte få ut Niclas redan vid elva men det var tydligen svårt. Haha. Vi kom ut tillslut och jag kan säga att det känns i kroppen, det kliar!!!!!!! Haha, för er som inte vet så är jag extremt känslig mot solen det är därför det kliar. Men det var mysigt ute i solen i alla fall, alltid bra med värme och en älskad pojke.



För att ge lite extra grädde på dagen så åkte jag iväg till stan för att möta upp olivia, vi skulle ta en liten shoppingrunda innan de andra skulle komma. För då var det dags för bio, 17again. Jättebra film. Och Zac är sååååå snygg (förlåt niclas, du är också snygg). =D Hursomhelst, det blev en bra dag med lite shopping och mycket skratt. Tack för det brudar. Bilder från kvällen kommer imorgon, orkar inte nu.. =P



mums & godnatt <3



Se hit Mormor.

Du som sa att ni hade en forever 21 butik i Seattle. De sakerna jag har på bild i ett inlägg är de saker jag vill ha. Du får jättegärna kolla om du hittar dem istället för att mamma köper dem, det tyckte hon var bättre så slipper hon fraktavgiften. =P Tack på förhand. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0