A sunny day passing by

Idag fick jag köra en långtur med moppen. Körde till DanderydsGymnasium där vi skulle ha träning. Det blev en otroligt blandad träning med innebandy, badminton och en hel del stationsträning. Vi avslutade med hinderbansstaffett, skitroligt. Trots att jag lackade ur och a, haha, var sämst enligt björne på att gå baklänges. Men jag hade bra gärna viljat se honom själv göra det där, tror han och jag hade legat på samma nivå egentligen. Det skulle han dock aldrig erkänna.. ;)



Annars förutom träningen så har jag inte gjort någonting idag, vaknade vid 8 och kunde inte somna om eller egentligen vid 7 men då somnade jag om till 8. Jättejobbigt!! Fast jag kände mig superpigg. Det var varmt och fint väder idag igen så jag var ute litegranna och armarna kliar som f-a-n fortfarande. Men jag smörjde in dem och det kändes som att smörja in två grangrenar typ, alldeles torra. Det blev grillad körv med bröd till lunch med familjen också, mysmys. Då märker man verkligen att sommarn är påväg! =)

Åååh vad jag vill ha sommarlov.
Förresten, på tal om sommarn. Jag fyller 18 och då får man ta körtkort, därför har jag spenderat större delen av kvällen att fixa med det. =) Måste komma ihåg att ringa gillinge imorgon då det är nya bestämmelser. Får se hur detta blir. Hursomhelst.. sen måste jag ringa McDonalds också. Herregud..

nej, nu är det sängdags. godnatt
puss, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0