babbel

sitter här, ser ut ur min fönster som för tillfället är täckt av röda gardiner så man måste titta extra noga för att se den faktiska blåa himlen. funderar på saker och ting som faktiskt finns, såsom möjligheter och annat. snurvlar till då och då för att se till så täcket inte blir fyllt av snor, det skulle väl bli en tragedi ? jag hade iaf inte velat sova i snor inatt. just vid dessa tillfällen önskar man att det skulle komma en bra person, vän eller pojkvän, sak samma. gärna medhavd en stor påse godis med favoriterna och en bra komedi. bara för att lätta på stämningen, och jag antar att jag är ganska lättroad då det egentligen går att köpa vilket godis som helst och vilken pissig komedi som helst för tillfället.

solen börjar gå ner nu och mina gardiner shiftar färg mot det oranga hållet, det är ganska fint det med bara det att det inte riktigt passar in i resten av rummet, men vad gör det ? det är ju inte direkt världens största problem, det är nog mer att min hjärna snart exploderar av snor.

jag börjar lyckas med mitt mål, skriva ett långt inlägg fyllt med blajj. men det kan bli såhär ibland. hope you enjoy.

vill ni veta vad jag gjort idag så är det ingenting förutom för en liten stund sedan för då var jag ute och åt med min käre familj, kycklingben med coleslaw blev min mat. gottigott, förutom att coleslawen var lite för stark. inte alls lika god som mammas. (där ser du mami)

här kommer kvällsmålet också, underbart! någon som vill smaka ? :)


godkväll alla dystra, glada, tokiga bloggläsare. vi hörs senare. yaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0