en dag av snor, fika och några mcfeast.

vaknade upp, snorig som en gris. jag kände hur allt gick ur mig, men jag tog mig ändå upp ur sängen. jag skulle ju faktiskt fika med två av mina bästa vänner. gustav och robert heter dem.

vid ett så träffades vi nere vid centrum och begav oss till cafét i vallentuna, biscotti. det var nästan tomt där när vi kom, men det fylldes sakteliga med folk. lunchrushen var väl slut och nu var det dags för eftermiddagsfikat antar jag. det var i alla fall mysigt att träffa dem igen. vi satt och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord, typ i alla fall. haha. för mig blev det en morotskaka å en coca cola, mums.



nu är jag nyss hemkommen från jobbet, jobbade 16-21 idag. skön tid, jag vet. :) speciellt idag när jag inte mådde så jäklans bra. men nu är jag hemma och det känns alltid lite bättre!



kram på er, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0