lunchning med bittert avslut

Hej och Hå! =)
Idag ringde klockan 11.00, najs va ? Jag gick upp gjorde mig iordning för att sedan dra mig iväg till centrum för att möta upp michaela. Det tog sin lilla tid för henne att ta sig ner dit men det gjorde inte så mycket för systrarna frisk var där och gjorde mig sällskap en stund! Trevligt, trevligt!

När Michaela väl hade pallrat sig ner bestämde vi oss för China resturangen istället för Biscotti som var knökfull nästan, vi skulle ju ändå bara ha lunch! Vi tog lunchen med oss och begav oss ner mot sjön, sketa mysigt å bara sitta där och titta ut över vattnet och käka kina med en bra vän! =) Tack för det gumman.



Efter det så fick jag skjuts av Michaelas pappa till doktorn. Skulle ta ett blodprov, idag blev det bara ett rör.. Kors i taket! Fast jag måste säga att det känns mer avdomnat i armen än vad det brukar göra, hm... =S
Nu regnar det men det låter som om regnvädret är påväg bortåt. Man kanske skulle pallra sig ut med hunden en sväng!

Pöösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0