what a' day!

Ja ni. Idag ryckte min kära pojkvän in i lumpen. Hur ska jag klara mig ? Det löser sig alltid men ändå. =) När jag kom hem fick jag veta att familjen skulle till norrtälje och sola och bada litegranna så jag skulle med för att övningsköra, the big day is soon here. Ömh, påminn mig inte förresten!
Det gick väl sådär, som alla andra gånger.. Men jag ska fanimig klara det! Efter jag varit där gjorde jag en utsökt pastasallad till mig själv och sedan sparkade jag igång mopeden och var på min väg emot Enebybergs IP. Yes, ni hörde rätt. Hockeyn har alltså börjat igen. Jag var väl inte sådär superduper taggad när jag åkte dit och jag var knappast mer taggad när jag åkte därifrån, ett litet mellanting kan man säga. Jag vet inte varför men jag har väl bara för mycket nu för att orka med, frågan är vad som måste prioriteras ?!... Jaja.  Nu är jag trött och ska absolutelytutely sova. Tack för mig. <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Du kommer klara dig utan din pojkvän ett tag, han kommer ju hem sen varje helg :) Jag vet hur det känns!

2009-08-05 @ 13:57:19
URL: http://thegreenemeralds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0