det finns ingen som du

Min älskling, detta inlägg är tillägnat dig bara för att du är du.

Du som många andra vet att jag gillar eller rent ut sagt älskar choklad, och polly är ett plus. Då jag var ledsen, eller vad jag var är du så bra så att du tänker på mig och så fort vi träffades hade du ett fint kort med fina ord och en pollypåse beredd. Vem tänker så ?, jo du min älskling. Du ska bara veta hur mycket jag uppskattar det, det visar på hur mycket du bryr dig om mig.
När du sedan ringer och väcker mig, eller bara ringer och kollar så att jag är vaken på mornarna för att du vill att jag ska lyckas är ett av de alla exempel som visar hur bra du är. Även om jag just då blir helt tokig för jag hatar att bli väckt eller bara vakna som du vet så blir jag glad för du visar än en gång hur mycket du bryr dig.
Ingen annan än du min älskling kan titta in i mina ögon och få mig så varm som du får, när du sedan ler har jag nått 100 grader och jag smälter.
Jag har aldrig haft det såhär bra och underbart med någon, du är kravlös och jag kan verkligen vara mig själv tillsammans med dig
Jag älskar dig Patrik Daniel Lindquist, och det kan jag lova är sanning från botten av mitt hjärta! Det finns ingen som du!



Kommentarer
Postat av: Karin

GULLE! =)

2009-12-11 @ 16:46:39
URL: http://kajiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0