städning, något segt

Hej och Hallå.

Som vanligt behövs ett blogginlägg då det är dags för storstädning av mitt otroligt lilla rum då man tänker på hur otroligt stökigt det kan bli känns det dock enormt. Det är sjukt tråkigt och denna gång något tuffare än vanligt då jag var och tog dos 2 av svininfluensasprutan idag och passade då även på och tog blodprov så min vänstra arm är väääldigt slö.

Sitter även med allmenackan och lutar mig bakåt och känner efter hur det ska bli med ett väldigt lugnt lov för en gångs skull. HELT UNDERBART! Inte sant ?

Hm, juste måste slå in lite klappar idag.  :) Spännande, snart julafton. Borde slå in patriks nu, han kommer sen. :) Mys. <3


Tillbaka till julklappar och sedan städning, tjingeling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0