åh herregud

Nu har det varit ett enormt uppehåll igen, men jag har försökt leva ut lovet till fullo och inte suttit så värst mycket vid datorn. Har spenderat min tid tillsammans med Niclas för det mesta och tränat. =) Men eftersom jag varit dålig på att skriva har min käre mor skaffat blogg, det var på tiden kan man säga! =D Hon har tjatat om det jättelänge nu.

Sen har det ju varit nyår också, på dagen tog man det mest lugnt och så. På kvällen var jag och Niclas hembjudna till herr Nilsson (Oscar). =) Där bjöd han och hans käre flickvän, Mikaela, oss på mycket god och uppskattad mat. =) Vi tittade även lite på Jvm matchen som gick då, Sverige-Ryssland. Efter ett tag kom Zacke och hans flickvän (Jennifer) dit för att vi sedan skulle ta oss vidare till Ekskogen. Av alla ställen i Vallentuna, haha!

 

 Nilsson steker i köket. ;)


Niclas typ runt tolvslaget =)


Folket. :)

 Puss och Kram skumbanan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0